№: 1
ID картки працівника:
396342
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра іноземної та української філології
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4420770
Фізична особа. ПІБ:
Лобанова Світлана Іванівна
Фізична особа. Дата народження:
10.01.1982
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Жіноча
Початок роботи в закладі:
01.09.2001
Дата початку стажу:
01.09.2001
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
-
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
15
Відомості про підвищення кваліфікації:
-
Останні зміни в ЄДЕБО:
14.04.2022 10:33
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1.Pavlo A. Sodomora, Lyubov V. Gutor, Valentyna A. Tryndiuk, Svitlana I. Lobanova Student Storytelling for Communication Skill Development Online (in the Time of Covid-19 Quarantine) The New Educational Review.2021. Vol.63, No1. P.149-161. (Scopus)
    2. Лобанова С.І., Стернічук В.Б. Епітекст як інтертекстуальна гра «Свій - Чужий». Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Сер. «Філологічна» . 2017р.: Вип. 64. C. 136-139.
    3. Лобанова С.І., Триндюк В.А. Компоненти готовності студентів вищих технічних навчальних закладів до академічної мобільності. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 2017р. Вип. 37(3) Том 1 (21). С. 304-313.
    4. Лобанова С.І., Стернічук В.Б. Експліцитність, імпліцитність та інтертекстуальність як основні складові реалізації образу автора в епітекстах. Науковий журнал «Молодий вчений». 2018. №3.2 (55.2). С. 37-41
    5. Лобанова С.І, Триндюк В.А Особистісно-орієнтовані навчально-педагогічно ситуації успіху на заняттях іноземної мови у педагогічних закладах освіти. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства. Рівне,2019. С.104-108 .
    6. Лобанова С.І., Забіяка І.М. Іншомовна комунікативна компетентність як детермінанта конкурентоспроможності майбутнього фахівця. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Сер. «Педагогічні науки», 2019. Вип 2 ( 386 ) С.57-63.
    7. Лобанова С.І., Триндюк В.А. Використання веб-ресурсів для розвитку навичок аудіювання у студентів . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя , 2020 р. №70. Т.1. С.41-44

    8. Лобанова С.І., Забіяка І.М. Міжкультурна комунікативна компетентність майбутніх фахівців технічного та гуманітарного профілю у контексті глобалізації освітнього простору . Сучасні проблеми германського та романського мовознавства . Рівне, 2020. Т.2. №11. С. 120-127

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    Біскуб І.П., Гордієнко Ю.А., Гусак Л. Є., Лобанова С. І., Мельничук О.В., Сорокіна Л.Є., Яцишин Н.П. Англійська мова. Підготовка до складання ЄВІ: TrainingandPractice: навчально-практичний посібник для студентів гуманітарних спеціальностей. 323с. від 16 червня 2021р., протокол №10 засідання науково – методичної ради ВНУ ім. Лесі Українки

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Англійська мова. Підсумковий контроль у формі комп’ютерного тестування : навчально-методична розробка для студентів ІV курсу гуманітарних спеціальностей СНУ імені Лесі Українки, ОКР Бакалавр (факультетів історії, політології, та національної безпеки, культури і мистецтв, педагогічної освіти та соціальної роботи, філології та журналістики, юридичного факультету) / Т.В. Воробйова, Ю.А. Гордієнко, Л.Є.Гусак, С.І. Лобанова та ін; за ред. Н.П. Яцишин. Луцьк , 2019. 136 с. 2. Лобанова С.І. «Лексикологія англійської мови. Конспект лекцій для студентів І курсу спеціальності – 035 «Філологія» (прикладна лінгвістика)». Луцьк : Луцький НТУ, 2018. 28 с 3. Англійська мова. Підсумковий контроль у формі комп’ютерного тестування : навчально-методична розробка для студентів ІІІ курсу гуманітарних спеціальностей СНУ імені Лесі Українки, ОКР Бакалавр (факультетів історії, політології, та національної безпеки, культури і мистецтв, педагогічної освіти та соціальної роботи, філології та журналістики, юридичного факультету) / Т.В. Воробйова, Ю.А. Гордієнко, Л.Є.Гусак, С.І Лобанова та ін; за ред. Н.П. Яцишин. Луцьк , 2019. 260 с

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    Член редакційної колегії наукового журналу « Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті» (2017-2018 рр.) (Фахове видання України)

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Лобанова С.І. Теорія вільного виховання в контексті процесу соціалізації молоді. Іншомовна комунікативна культура: специфіка, традиції, інновації. Луцьк: Луцький НТУ, 2017. С. 104-106. 2.Лобанова С.І Основні принципи формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови в педагогічних ВНЗ. Мовніуніверсалії у міжкультурній комунікації. Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2019. С.257-259. 3.Лобанова С.І. Дослідницька діяльність – найважливіший ресурс професійної компетентності педагога. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: Європейський та національний досвід. Суми: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2019. 4.ЛобановаС.І. Забіяка І.М. Роль самостійної роботи студентів немовних спеціальностей при вивченні іноземних мов в педагогічних ЗВО. Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти. Луцьк: Луцький НТУ, 2020. С. 167-169.5.Лобанова С.І. Застосування методу комп’ютерного тестування студентів при навчанні іноземної мови. IV Всеукраїнська науково-методична інтернет-конференція Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти, Луцький НТУ, 14 квітня 2021 р. С. 43-45.6.Лобанова С.І. Метод проєктів як один із засобів комунікативного підходу при вивченні іноземних мов. Всеукраїнський науково-практичний семінар « Пріоритетні напрями сучасної лінгводидактики», ВНУ ім.Лесі Українки, 25-26 березня 2021 р. С. 104-106.

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    З 29 квітня 2021 р. є членом Громадської наукової організації «Міжнародний центр з розвитку науки і технологій» на підставі Рішення Правління Громадської наукової організації Міжнародний центр з розвитку науки і технологій №1042 від 29 квітня 2021 р